2019年3月19日 星期二

YouTuber Go 獨家【全港最平】優惠價 報名link


大家位咁多好,我係賭Sir。話說搞咗YouTube都兩年幾,做YouTube經營顧問亦都一年有多,唔經唔覺已經有百幾過學生,其中有啲已經做埋YouTube嘅合作伙伴,幾百萬觀看人次,改變緊世界。

我一路都好想搞個網絡課程教人做Youtuber,尤其是針對豆腐潤咁細嘅香港市場,後來忙住瘋狂寫書,所以就擱置咗。

好彩我嘅全職YouTuber朋友Rios無停到,佢花咗一年時間,開發咗個叫做《YouTuber Go》嘅網絡課程。實際操作嘅教學比我更加仔細,教咗好多連我都唔知嘅嘢,唔露樣唔露聲都可以搵食啊,唔使好多views都賺到錢啊,課程仲包埋廣告業配畀你做,拍片交功課又有現金回贈,整個教學專門針對香港市場,係香港人入行做YouTuber好好嘅起步點。

你報名嘅時候,用杜氏數學嘅專屬link可以獲得以下優惠。

★★報讀初班 $600(原價$800):

★★報讀初班+中班 $1500(原價$1800)

想知更多嘅課程資料,可以去www.youtubergo.com瀏覽,另外可以撳呢度,睇下條宣傳片。




沒有留言:

張貼留言